Studia stacjonarne
Programy i plany studiów rozpoczynających się w roku akademickim:
II stopień studiów stacjonarnych, kierunek pedagogika
Kursy obligatoryjne
Andragogika SN
Antropologia kulturowa
Emisja i higiena głosu SN
Logika
Marketing w edukacji
Nowe orientacje w edukacji SN
Pedagogika porównawcza SN
Pedeutologia SN
Praktyka psychologiczno-pedagogiczna SN
Seminarium magisterskie A
Seminarium magisterskie B
Seminarium magisterskie C
Seminarium magisterskie D
Współczesne koncepcje filozofii i etyki
Współczesne problemy socjologii
Wykład instytutowy
Wykład monograficzny
Kursy specjalnościowe: społeczno-opiekuńcza i terapia pedagogiczna
Aktywizacja społeczna
Diagnoza jednostki i środowisk wychowawczych SN
Edukacja kulturalna z elementami wielokulturowości
Gerontopedagogika
Konwersatorium pedagogiczne w zakresie edukacji
Kształcenie ustawiczne
Mediacje i negocjacje w pracy pedagoga
Metodyka pracy korekcyjno-kompensacyjnej SN
Metodyka pracy z rodziną
Nowoczesne technologie informacyjne w pracy społeczno-opiekuńczej
Organizacja i metodyka pracy pedagoga szkolnego SN
Organizacja i metodyka pracy społeczno-opiekuńczej
Praca z jednostką w kryzysie i chorobie przewlekłej
Praca z uczniem wybitnie zdolnym
Projektowanie i wspieranie rozwoju
Promocja zdrowia i edukacja zdrowotna
Psychologia kliniczna w edukacji SN
Psychologia rozwojowa w praktyce pedagogicznej SN
Terapia zaburzeń emocjonalnych i w zachowaniu z elementami socjoterapii
Ustawodawstwo oświatowe, opiekuńcze, rodzinne i pracy
Warsztaty umiejętności diagnostycznych i terapeutycznych SN
Zagrożenia i patologie społeczne
Kursy specjalnościowe: edukacja dorosłych z coachingiem
Auksologia andragogiczna
Autodiagnoza potrzeb i możliwości edukacyjnych dorosłych SN
Etyczne i prawne aspekty pracy edukacyjnej z dorosłymi
Mediacje i negocjacje w pracy edukacyjnej z dorosłymi
Metodyka coachingu SN
Metodyka organizowania środowiska lokalnego
Metodyka pracy edukacyjnej z dorosłymi SN
Nowoczesne technologie informacyjne w dydaktyce dorosłych
Poradnictwo edukacyjne w dorosłości
Pozyskiwanie projektów i zarządzanie projektami edukacyjnymi
Projektowanie kariery edukacyjnej i zawodowej w cyklu życia z elementami rynkoznawstwa SN
Projekty edukacyjno-doradcze
Psychologia kliniczna w edukacji dorosłych SN
Psychologia rozwojowa w edukacji dorosłych SN
Spersonalizowane metody edukacji
Teoretyczne podstawy coachingu
Trening interpersonalny
Warsztat badawczy andragoga
Warsztat metodyczny coacha – sesje mentorskie grupowe i indywidualne SN
Warsztat rozwoju osobistego
Współczesne problemy edukacji dorosłych
Zarządzanie grupą i pracą w zespole
Kursy specjalnościowe: resocjalizacja z penitencjarytyką
Diagnoza pedagogiczna w resocjalizacji
Elementy socjoterapii w resocjalizacji
Etyka zawodowa w instytucjach resocjalizacyjnych i penitencjarnych
Historia kary
Metodyka aktywizacji społecznej i zawodowej w instytucjach resocjalizacyjnych i penitencjarnych SN
Metodyka oddziaływań resocjalizacyjnych SN
Metodyka pracy kuratora sądowego SN
Metodyka pracy pedagoga szkolnego SN
Metodyka pracy społeczno-opiekuńczej
Metodyka profilaktyki zachowań aspołecznych – programy terapeutyczne SN
Niedostosowanie społeczne
Organizacja i metodyka pracy w instytucjach penitencjarnych SN
Pedagogika penitencjarna
Prawo karne i penitencjarne w resocjalizacji
Psychologia kliniczna w resocjalizacji SN
Psychopatologia rozwoju dzieci i młodzieży SN
Readaptacja społeczna i pomoc postpenitencjarna instytucjonalna oraz pozainstytucjonalna
Wiktymologia i suicydologia SN
Współczesne problemy patologii społecznej
Współczesne problemy pedagogiki resocjalizacyjnej
Współczesne problemy pedagogiki specjalnej
Wybrane zagadnienia mediacji i negocjacji w resocjalizacji
Wybrane zagadnienia z kryminologii i kryminalistyki